marți, 7 februarie 2017

ATELIERE PENTRU CLUBURI DE TINERET I Alina Ion I Asociatia DACA


Prin Training-uri pentru Dezvoltarea Personala si Worksop-urile de Comunicare, Relationare, Socializare ma adresez tinerilor din Cluburi de Tineret, unde aceste aspecte sunt apreciate si sunt necesare pentru a experimenta conexiunea umana ca pe o alternativa la conexiunile pe care le facem de regula prin intermediul tehnologiei si pentru a petrece un timp liber de calitate impreuna cu persoane cu preocupari similare cu ale noastre. 

Am adus in Clubul BritTeen format din copii si adolescenti inscrisi in Programul cu acelasi nume organizat de British Council si Empower, workshop-uri menite a dezvolta Competente pentru viata si Conversatia in limba Engleza .


Prin intermediul acestor ateliere, am creat conexiuni intre tineri si in Clubul Empower Live! care este un program continuu de intalniri-impact dedicat domeniului dezvoltarii personale si profesionale si instrumentelor de educatie non-formala, 



precum si in Clubul "Tineri de Succes" interesati de formarea competentelor pentru succes in cariera si in viata, in Clubul de Comunicare al Scolii de Muzica "Teocta",










in Clubul tinerilor prieteni ai Ceainariei "Serendipity" precum si in Clubul de Parinti simpatizanti ai acestui minunat spatiu de relaxare dedicat dezvoltarii personale si spirituale.



Un comentariu:

  1. Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
    adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

    RăspundețiȘtergere